Zgubione Dragoni w Normandii ;-)

Moderator: Mike

Awatar użytkownika
KR48
Posty: 152
Rejestracja: ndz 05 kwie, 2009 8:31 pm
Lokalizacja: Francjia

Zgubione Dragoni w Normandii ;-)

Post autor: KR48 » wt 27 sie, 2019 11:58 am

Dobrze ze Szwadron Regulacji Ruchu byl aby im pomoc :D

Obrazek

Dzieki za mile spotkanie i pozdrowienia od chlopakow .

Awatar użytkownika
Mike
Marszałek
Posty: 11059
Rejestracja: ndz 10 paź, 2004 10:29 pm
Lokalizacja: Poznañ

Re: Zgubione Dragoni w Normandii ;-)

Post autor: Mike » wt 27 sie, 2019 5:13 pm

Dzięki za zdjęcie! Miła pamiątka, świetne spotkanie, super czas!
Trzeba było się odezwać, to byśmy się chociaż poznali :)
Hit first. Hit hard. Keep on hitting.

Awatar użytkownika
KR48
Posty: 152
Rejestracja: ndz 05 kwie, 2009 8:31 pm
Lokalizacja: Francjia

Re: Zgubione Dragoni w Normandii ;-)

Post autor: KR48 » wt 27 sie, 2019 7:29 pm

Nie ma za co ;-) Niestety mnie nie bylo na uroczystości , ponieważ bylem zajety zawodowo . Ale chlopaki byli bardzo zadowolone poznać legendy rekonstytucji 1 DPanc ( 10go Dragonu ) oni niedawno dzialaja .
Oto strona Antka ( ten obok ciebie ) https://www.facebook.com/LespolonaisduPasdeCalais/

Awatar użytkownika
Mike
Marszałek
Posty: 11059
Rejestracja: ndz 10 paź, 2004 10:29 pm
Lokalizacja: Poznañ

Re: Zgubione Dragoni w Normandii ;-)

Post autor: Mike » wt 27 sie, 2019 10:16 pm

Aaa, rozumiem :) I dzięki za link, Antek bardzo fajny człowiek!

P. S.
Dziękujemy za miłe słowa, czujemy się zaszczyceni!
Hit first. Hit hard. Keep on hitting.

Awatar użytkownika
KR48
Posty: 152
Rejestracja: ndz 05 kwie, 2009 8:31 pm
Lokalizacja: Francjia

Re: Zgubione Dragoni w Normandii ;-)

Post autor: KR48 » śr 28 sie, 2019 11:06 am

Nie ma za co ;-)

ODPOWIEDZ